مداد چشم مشکی یورن شماره 100 مدل KAJAL Eye Liner Original price was: 236,000 تومان.Current price is: 176,000 تومان.
بازگشت به محصولات
مداد چشم اورجینال ضدآب بل BELL مدل Carbon Black شماره 100
مداد چشم اورجینال ضدآب بل BELL مدل Carbon Black شماره 100 Original price was: 332,000 تومان.Current price is: 204,000 تومان.

ست تخصصی آبرسان و کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen

ست تخصصی آبرسان و کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen

Original price was: 941,000 تومان.Current price is: 810,000 تومان.

  • ست تخصصی آبرسان و کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen
  • حاوی عصاره جلبک دریایی
  • آبرسان، مرطوب کننده، تنظیم کننده ترشح چربی پوست
  • مناسب انواع پوست به خصوص چرب و مستعد آکنه
  • برطرف کننده براقی بیش از حد پوست
  • ایجاد ظاهری صاف و یکنواخت روی پوست
  • دارای 10 محصول مورد نیاز برای یک روتین پوستی کامل
  • ساخت چین
  • تاریخ انقضاء:2026.03

فقط 2 عدد در انبار موجود است

شناسه محصول: 1043416 دسته: , ,

ارسال به تمام نقاط کشور

مشاوره فروش تلفنی

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصالت کالا

توضیحات

ست تخصصی کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen حاوی 10 محصول کاربردی برای کنترل چربی و مراقبت از پوست می باشد .

ست تخصصی کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen شامل :

شوینده ی صورت که بسته بندی آن تیوپی بوده و حجم آن 100 گرم می باشد.این ژل شستشو سرشار از عصاره جلبک دریایی است که بافت ژلی و غیرصابونی و غیر روغنی این ژل، فدرت بینظیری در کنترل میزان چربی پوست دارد. خاصیت غیر روغنی این شوینده باعث عدم تحریک پذیری، التهاب، قرمزی و بروز جوش می شود. این شوینده علاوه برکنترل دقیق میزان چربی پوست، به هیچ وجه باعث خشکی و کم آبی آن نمی شود و بلعکس به آبرسانی و رفع دهیدراتگی پوست کمک شایانی میکند.

تونر که حجم آن 130 میلی لیتر می باشد. این تونر باعث ایجاد رطوبت و تازگی شده و چربی پوست را کنترل می کند.این محصول با داشتن فرمولی 100% گیاهی، در عین کارایی خوبی که در تمیز کردن پوست دارد، با پوست کاملا ملایم بوده و باعث ایجاد سوزش یا تحریک و خشکی پوست نخواهد شد.

کرم دور چشم که وزن آن 20 گرم می باشد.این کرم دور چشم  دارای فرمولاسیون ملایم و غنی شده با جلبک‌های دریایی است که سبب بهبود تیرگی و پف زیر چشم و کاهش خطوط، چروک و لک‌های قهوه‌ای اطراف آن می‌گردد.

اسنس لطیف کننده ی صورت  که حجم آن 100 میلی لیتر می باشد . بافت این امولوسیون بسیار سبک بوده و خشکی پوست را برطرف می نماید .این امولوسیون به دلیل دارا بودن عصاره جلبک دریایی، باعث ترمیم پوست شده و آن را تغذیه می کند.با استفاده این محصول پوست روز به روز درخشان و شاداب شده و همچنین  نرم و مرطوب و روشن می شود.

کرم آبرسان کاسه ای صورت که وزن آن 50 گرم می باشد حاوی عصاره جلبک های دریایی بوده و با بهره گیری همزمان از مواد حیات بخش و آرامش بخش با منشاء دریایی، احساس کشیدگی پوست خشک را رفع نموده و رطوبت رسانی آن را افزایش می دهد. این کرم علاوه بر اکسیژن رسانی، سم زدایی و محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی، با تقویت و افزایش استحکام پوستتان، در هنگام لمس آن، احساس مخملی بودن را تجربه می کنید.

کرم کاسه ای تون آپ و روشن کننده پوست صورت که وزن آن 10 گرم می باشد . این کرم روشن کننده با منشاء جلبک دریایی، با ویژگی های منحصر بفرد محو لک های تیره و جلوگیری از تشکیل مجدد آن ها، همچنین با تأمین رطوبت ونرمی پوست، لطافت را به آن می بخشد.

3 عدد سرم صورت که حجم هر کدام از آن ها 15 میلی لیتر می باشد .این سرم پوست علاوه بر عصاره جلبک،حاوی نیاسین آمید و اسید هیالورونیک است. این سرم به شدت پوست را مرطوب می کند و خشکی و کم آبی پوست را نیز از بین می برد. همچنین دارای اثر جوانسازی و بازسازی عمیق پوست است.

بی بی کرم آبرسان که وزن آن 40 گرم می باشد .این بی بی کرم علاوه بر ایجاد پوشش یکدست و طبیعی روی پوست، پوست را آبرسانی کرده و به بهبود سلامت پوست نیز کمک می کنند. این محصول دارای عملکرد چندگانه بوده برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است. این محصول با دارا بودن عصاره جلبک های دریایی، دارای عملکردهای آبرسانی، مرطوب کنندگی طولانی مدت و تنظیم کنندگی چربی پوست می باشد.

طریقه مصرف:

هر صبح و شب پوست خود را به شوینده بشویید،سپس مقداری از تونر را روی پد پنبه ای خود ریخته و پوست را با آن پاک کنید .سپس مقداری از کرم دور چشم را روی پوست دور چشم  قرار داده و با انگشت حلقه به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود .برای آبرسانی بیشتر می توانید از سرم های پوستی استفاده نمایید .سپس برای مرطوب کردن پوست مقداری از امولوسیون را برداشته و روی صورت ماساژ دهید تا جذب شود.در آخر مقداری از کرم ها را روی صورت قرار داده ماساژ دهید تا جذب شود .

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ست تخصصی آبرسان و کنترل کننده چربی پوست جلبک دریایی Hanfen”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

لوسیون تسکین دهنده آنوا Anua مدل Heartleaf 77%(200 میل)

Original price was: 1,200,000 تومان.Current price is: 990,000 تومان.
-10%
مانیکور برقی ناخن مدل Salon Nails
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

مانیکور برقی ناخن مدل Salon Nails کد 6636

Original price was: 496,000 تومان.Current price is: 444,000 تومان.
-31%
تیغ اصلاح ابرو دوطرفه KALIEL
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

تیغ اصلاح دوطرفه KALIEL

Original price was: 70,000 تومان.Current price is: 48,000 تومان.