شامپو لورآل 450 میل قیمت اصلی 225,000 تومان بود.قیمت فعلی 190,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
ماسک ورقه ای دست آووکادو بیوآکوا قیمت اصلی 44,000 تومان بود.قیمت فعلی 34,000 تومان است.

شامپو گارنیر 250 میل

شامپو گارنیر 250 میل

قیمت اصلی 188,000 تومان بود.قیمت فعلی 148,000 تومان است.

  • شامپو گارنیر 250 میل
  • مدل انار(صورتی) :تقویت کننده و استحکام بخش
  • مدل گوجی بری(قرمز): مخصوص موی رنگ شده
  • مدل 3 روغن(نارگیل، زیتون و آووکادو)طلایی : مخصوص موی شکننده و خشک
  • مدل عصاره سیب(سبزآبی): مخصوص موی آسیب دیده، ضد ریزش مو
  • مدل چای سبز(سبز): مخصوص موهای نرمال تا چرب
  • مدل آب نارگیل(سبزآبی): مخصوص موی چرب و انتهای خشک
  • مدل سه روغن مغذی(نارنجی): مخصوص موهای خیلی خشک و آسیب دیده
  • حجم: 250 میل
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,
Brand: گارنیه

ارسال به تمام نقاط کشور

مشاوره فروش تلفنی

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصالت کالا

توضیحات

شامپو گارنیر 250 میل موجود در هفت مدل با کاربردهای مختلف می‌باشد که به شرح زیر است:

مدل انار(صورتی) :تقویت کننده و استحکام بخش

شامپو تقویت کننده و استحکام بخش انار گارنیر حاوی فرمول ویژه جهت تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو می باشد. این شامپو حاوی عصاره انار غنی از آنتی اکسیدان و فیبروسیلان (فیلوکسان) جهت نفوذ در فیبر مو و افزایش ضخامت و استحکام آن می باشد. عصاره های دیگر موجود در این شامپو شامل پروتئین لیمو، ویتامین B3 و ویتامین B6 جهت استحکام بخشی و احیای سلامتی و انعطاف پذیری موها می باشد.

مدل گوجی بری(قرمز): مخصوص موی رنگ شده

شامپو مراقبت از موهای رنگ شده گوجی بری گارنیر حاوی عصاره های طبیعی از لاین فروکتیس گارنیر است که مراقبت کننده از کیفیت و درخشندگی موهای رنگ شده می باشد. شامپو فروکتیس گارنیه حاوی عصاره گوجی بری سرشار از ویتامین B3 و B6 است که با تغذیه و محافظت از لایه بیرونی مو باعث درخشندگی موها می شود. عصاره های طبیعی دیگر موجود در شامپو موهای رنگ شده گارنیر شامل روغن کتان و هسته انگور در ترکیب با مرکبات جهت تغذیه کامل، آبرسانی و نرمی موهای رنگ است. نتیجه موهایی درخشان و نرم و سالم می باشد.

مدل 3 روغن(نارگیل، زیتون و آووکادو)طلایی : مخصوص موی شکننده و خشک

اگر موهای خشک و آسیب دیده ای دارید این شامپو به درمان موهای شما بسیار کمک میکند و لطافت و نرمی تار موها را افزایش می دهد. این شامپو حاوی سه روغن با افزایش لطافت مو و کنترل چربی ساقه مو و پوست سر باعث نرم شدن و تغذیه موها می‌شود.

مدل عصاره سیب(سبزآبی): مخصوص موی آسیب دیده، ضد ریزش مو

شامپو گارنیر مدل عصاره سیب دارای عصاره سیب، پروتئین لیمو و حاوی ویتامین B3 و B6 است که موجب تقویت سرامید مو می‌شود. این محصول مقاومت تارهای مو را تا 10 برابر افزایش می‌دهد و دارای خواص ضد ریزش است. این شامپو مو را درخشان می‌کند و باعث سالم ماندن تارهای مو می‌شود.

مدل چای سبز(سبز): مخصوص موهای نرمال تا چرب

شامپو گارنیر مدل چای سبز حاوی عصاره های طبیعی جهت درخشان کنندگی، طراوت بخشی و تصفیه و خالص سازی مو و پوست سر می باشد. شامپو درخشان کننده گارنیر حاوی عصاره چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان جهت طراوت بخشی و سرزندگی مو، عصاره اکالیپتوس جهت سم زدایی و تصفیه ناخالصی ها و همچنین عصاره مرکبات جهت درخشان کنندگی موها می باشد. شامپو چای سبز گارنیه بدون پارابن و سیلیکون بوده و برای موهای نرمال متمایل به چرب گزینه بسیار مناسبی است.

مدل آب نارگیل(سبزآبی): مخصوص موی چرب و انتهای خشک

شامپو آبرسان گارنیر مدل آب نارگیل دارای فرمول ویژه از لاین فروکتیس گارنیر جهت پاک کنندگی و آبرسانی موهای چرب با ساقه و انتهای خشک می باشد. این شامپو حاوی آب نارگیل جهت آبرسانی کامل موهای دهیدراته و خشک بوده و توسط مواد موثر فعال، پاک کننده چربی اضافی پوست و احیای حس سبکی و تازگی همراه با موهایی آبرسانی شده و سالم می باشد. شامپو هیدرا فرش گارنیه همچنین حاوی پروتئین لیمو، ویتامین B3 و B6 جهت تقویت و استحکام بخشی مو از ریشه تا انتها است.

مدل سه روغن مغذی(نارنجی): مخصوص موهای خیلی خشک و آسیب دیده

این شامپو حاوی روغن های ارگانیک جهت ترمیم و احیای سلامتی موهای خیلی خشک و آسیب دیده می باشد. این شامپو حاوی روغن ماکادمیا (فندق استرالیایی)، روغن بادام، روغن جوجوبا و روغن نارگیل است که ضمن تغذیه و ترمیم کامل مو سلامتی و نرمی آن ها را احیا می کند. شامپو ترمیم کننده گارنیر علاوه بر این حاوی تری گلیسیرید جهت ترمیم بازسازی سلامت موها می باشد.

 

توضیحات تکمیلی
مدل مدل انار(صورتی) :تقویت کننده و استحکام بخش , مدل گوجی بری(قرمز): مخصوص موی رنگ شده , مدل سه روغن(نارگیل، زیتون و آووکادو)طلایی : مخصوص موی شکننده و خشک , مدل عصاره سیب(سبزآبی): مخصوص موی آسیب دیده , مدل چای سبز(سبز): مخصوص موهای نرمال تا چرب , مدل آب نارگیل(سبزآبی): مخصوص موی چرب و انتهای خشک , مدل سه روغن مغذی(نارنجی): مخصوص موهای خیلی خشک و آسیب دیده
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو گارنیر 250 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

براش شماره 501

قیمت اصلی 126,000 تومان بود.قیمت فعلی 99,000 تومان است.

بیوتی بلندر جعبه دار

قیمت اصلی 52,000 تومان بود.قیمت فعلی 39,000 تومان است.

براش مخروطی Face Tapered گلدن رز

قیمت اصلی 298,000 تومان بود.قیمت فعلی 176,000 تومان است.

اسپری میکاپ یانگ می سری استریمر استار

قیمت اصلی 181,000 تومان بود.قیمت فعلی 120,000 تومان است.