آرایشی و زیبایی

معرفی انواع براش آرایشی و کاربرد های آن

معرفی انواع براش آرایشی و کاربرد های آن

آرایش کردن یک نوع هنر زیبایی برای خانم ها است که برای زیبا تر کردن و ظرافت دادن به آرایش خود نیاز به وسایل و ابزار الات تخصصی دارند تا یک آرایش بی عیب و نقص را بروی صورت خود خلق کنند. با این حال، انتخاب گسترده برس های موجود در بازار می تواند تجربه خرید را ترسناک کند، اگر شما یک ست چندتایی از براش را خریداری می کنید، ممکن است حتی نام همه برس های آرایشی را ندانید یا نتوانید کاربردهای خاص آنها را تشخیص دهید، و مطمئناً، استفاده از انگشت خود به عنوان یک پخش کننده، یک روش آزمایش شده و واقعی برای اعمال مواد آرایشی بروی صورت میدانید، اما اگر می خواهید از آماتور به حرفه ای در دنیای آرایشی فارغ التحصیل شوید، باید خود را با دانش مناسب برای تحقق آن مسلح کنید، بررسی انواع برس های آرایشی به تنهایی یک چالش دلهره آور است، بنابراین، ما در این مقاله گزینه ها را به مفیدترین و چندکاربردترین ابزارها تقسیم کرده ایم، دانستن نحوه استفاده از برس های آرایشی، دقت و کنترلی را که برای دستیابی به طیف متنوعی از ظاهر نیاز دارید، امکان پذیر می کند پس در ادامه مقاله معرفی انواع براش آرایشی با سایت پریسا میکاپ همراه باشید تا با کاربرد انواع فیس براش های آرایشی آشنا شویم.

 براش پودر Powder Brush

براش پودریک برس ضخیم و پر مو از جنس (مو طبیعی و یا مو مصنوعی) است، که قابلیت انجام کارهای آرایشی را دارد، این براش آرایشی ابزار مهمی است که باید در ابزار آرایش خود داشته باشید، (به سختی می توانید یک مجموعه آرایشی بدون آن پیدا کنید)

استفاده از یک برس پودری برای آرایش، این براش گزینه مناسبی برای محصولات آرایشی پودری و مایع است، که شما می‌توانید با آغشته کردن آن به مواد با حالت دایره‌ای یا حرکات کششی روی صورت بچرخانید تا زمانی که پوشش یکنواختی را روی پوست خود ایجاد کنید، برای راحت تر کردن روند آرایش می‌توانید از گونه های خود تا دیگر نقاط صورت، شروع به پخش کردن مواد کنید.

از بین انواع برس های آرایشی، برس های پودری برای افزودن رنگی مانند رژگونه مناسب هستند، زمانی که می خواهید نتیجه طبیعی تر و رنگدانه کمتری داشته باشید، به جای یک نگاه دراماتیک و عمیق، به غبارگیری گونه های گلگون فکر کنید.

براش آرایشی مخروطی

کاربرد این براش معمولا برای هایلایتر، رژ گونه و کانتور است.

براش های مخروطی معمولا مسطح هستند و شکل مخروطی ملایمی دارند، این براش ها برای مواد آرایشی پودری و مایع عالی هستند، اگر در هنگام استفاده از این براش ها به مشکل برخورده اید و به راحتی مواد را روی صورتتان پخش نمی کند آن را با آب ولرم خیس کنید و پس از آن برای پخش کردن مواد روی صورت از آن استفاده کنید، خیس کردن براش بافت مواد آرایشی را بر پوست شما یکنواخت و بافت آن را مستحکم می‌کند.

بسیاری از براش های آرایشی چندکاربردی هستند، بنابراین از استفاده این براش آرایشی برای اعمال هایلایتر روی شقیقه های خود نترسید یا آن را به صورت کشیده بکشید.

قلم مو استیپلینگ Stippling Brush

این براش الیاف مستحکم،متراکم و بلندی دارد، همچنین از آن برای لایه بندی سطوح مختلف در آرایش استفاده می‌کنند، این براش گزینه مناسبی برای پخش کردن کرم پودر مایع است، براش را با دقت به محصول آغشته کنید و روی صورت بزنید، معمولا از این براش برای رژ گونه های مایع هم استفاده می‌کنند.

براش کابوکی Kabuki Brush

این براش معمولا برای مواد مایع رقیق و براق کننده های بدن استفاده می‌شود، براش های کابوکی یکی از چشمگیرترین براش ها هستند، زیرا برس های کابوکی برای زیرسازی پودری و رژگونه نیز عالی است، براش کابوکی را می‌توانید برای براق کردن بدن خود استفاده کنید آن را به مواد آغشته و با حرکات چرخشی پوست خود را یکدست از مواد براق کننده کنید تا به زیبایی الماس بدرخشید، این برس برای استفاده از پود فیکس هم عالی است، با استفاده از این برس همراه با پودر فیکس آرایش خود را تثبیت کنید.

براش کانتور Contour Brush

براش کانتور معمولا برای زاویه سازی و ساختار صورت زاویه دار استفاده می‌شود، کانتورینگ یک مهارت کاربردی آرایشی است که هر آرایشگری باید اطلاعات کافی درباره ی آن را بداند اما برای تکمیل آن نیاز به تمرین دارد، اولین قدم تهیه یک برس زاویه دار خوب است، مهم است که از برس های زاویه دار به جای برس های صاف استفاده کنید زیرا به شما این امکانات را می‌دهد تا شما کاربرد بهتری از منحنی های طبیعی صورت خود را دنبال کنید.

بلندر سیلیکونی Silicone Blender

بلندر های سیلیکونی به طور کلی صاف و بیضی یا قطره ای شکل هستند، بخش مهم استفاده از این بلندر این است که هیچ ماده ای را به خودش جذب نمی کند و این به این معنا است که هیچ کدام از محصولات گران بها را هدر نمی‌دهد، از این بلندر برای بخش کردن کرم پودر مایع استفاده می‌کنند و قابلیت پخش کردن عالی دارد، کرم پودر به نحوه عالی بدون رد انداختن به پوست میچسباند و میکاپ طبیعی را به پوست شما میبخشد.

 بیوتی بلندر Beauty Blender

این بلندر آرایشی برای مواد آرایشی همچون مواد پودری، مایع، رژ گونه، هایلایتر و کانسیلر استفاده می‌شود، یک تیرو چند نشان، این اسفنج های آرایشی پر کاربرد ترین و عالی تریت بلندر آرایشی است که می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید، می توانید از آن به عنوان یک اپلیکاتور پرایمر برای یک پایه یکنواخت و جامد استفاده کنید، و یا حتی می توانید از آن برای استفاده از ضد آفتاب یا کرم های موضعی هم استفاده کنید؛ البته معمولاً بیوتی بلاگرها از آن برای استفاده از لوازم آرایشی و ترکیب رژگونه، برنزر و هایلایتر استفاده می کنند.

فن براش Fan Brush

یک براش به شکل بادبزن که قابلیت های چند منظوره فراوانی در میکاپ شما دارد، به عنوان مثال، آنها به عنوان یک تصحیح کننده اشتباه فوق العاده خوب عمل می کنند، شاید خط چشم خود را در پشت پلکتان همراه با سایه خود پخش کرده باشید و رده های سیاه در پشت چشم شما پخش شده باشد، این براش یک محو کننده عالی است که این لکه ها را پاک می‌کند، همچینین برای برنز کردن براش بسیار مناسبی است.

براش خط چشم Eyeliner Brush

یک براش ظریف و فشرده که یک قلمو عالی برای کشیدن خط چشم به شکل های مختلف است، یک قلم مو راحت برای کشیدن خطوط ظریف برای شما، فقط کافیست مهارت کافی برای کار کردن از آن را بدست بیارید تا معجزه کارکرد آن را متوجه شوید.

براش سایه چشم Eye Shadow Crease Brush

برس‌های چین‌دار سایه چشم معمولاً دارای مخروطی ملایمی هستند، این اجازه می دهد تا زمانی که آخرین ترفند های سایه زدن را پیاده می‌کنید، دقت بسیار بالایی داشته باشید، این براش بهترین ترکیبات رنگی در سایه چشم را برای شما ایجاد می‌کند.

براش ابرو Brow Brush

یک گزینه بی نظیر برای حالت دادن به ابرو، پر کردن جاهای خالی ابرو و ایجاد خطوط طبیعی مانند مو در ابرو است، اکثر برس های ابرو دو طرفه هستند، یک طرف شانه و یک طرف برس، ابرو های خود به زیبایی طرح دهید تا زیباترین میکاپ را داشته باشید، زیرا ابرو یکی از مهم ترین نقطه شکل گرفتن حالت صورت و چشم ها است.

براش لب Lip Brush

این براش برای استفاده دقیق از رژ لب، براق کننده و سایر محصولات لب کار برد دارد، خط لب های صاف و مخروطی به تکمیل ظاهر لب شما کمک می کند، تا لب‌هایتان را دقیق خط بکشید، روی عیوب صاف کنید و دهانتان را به زیبایی شکل دهید.

معرفی انواع براش آرایشی

در مقاله معرفی انواع براش آرایشی و کاربردهای آن ما درباره‌ی کاربرد انواع براش های آرایشی به شما توضیح داده ایم، در نظر داشته باشید که پس از استفاده هر کدام از وسایل آن را با آب ولرم بشوئید تا میکروبات محیط را به خود جلب نکند، با انجام این کار شما خود را از ایجاد جوش های پوستی و مشکلات حساسیت زا پوستی دور می‌‍کنید، امیدوارم از مقاله ما لذت برده باشید.

منبع:beginnersmakeup

2 دیدگاه در “معرفی انواع براش آرایشی و کاربرد های آن

  1. 989016533243 گفت:

    سلام نمیدونم چرا میخوام پرداخت کنم میگه کارت نامعتبر،تو رو خدا خیلی ناراحتم که نمیتونم خرید کنم،چیکار کنم

    1. پریسا سلبی گفت:

      همراه گرامی در صورت بروز مشکل هنگام فرآیند خرید میتونید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *